Etninės kultūros globos taryba
Etninės kultūros globos taryba
Lt
En
Lt
En
Toggle navigation
Titulinis
Naujienos
Apie tarybą
Apie Tarybą
Tarybos istorija
Tarybos pirmininkas
Tarybos sudėtis
Regioninės tarybos
EKGT darbo grupės
Struktūra ir kontaktai
Struktūra
Kontaktai
Veikla
Veiklos sritys
Tarybos posėdžiai
Tarybos darbo grupių posėdžiai
Ekspertizės - tyrimai
Renginiai
Regioninių tarybų posėdžiai
Leidiniai
Metinės ataskaitos
Administracinė informacija
Nuostatai
Planavimo dokumentai
Darbo užmokestis
Paskatinimai ir apdovanojimai
Viešieji pirkimai
Biudžeto ataskaitų rinkiniai
Finansinių ataskaitų rinkiniai
Ūkio subjektų priežiūra
Tarnybiniai automobiliai
Teisinė informacija
Teisės aktai
Tarybos priimti teisės aktai
Tarybos siūlymai dėl teisės aktų tobulinimo
Teisės aktų projektai
Tyrimai ir analizės
Teisės aktų pažeidimai
Teisinio reguliavimo stebėsena
Korupcijos prevencija
Karjera
Atviri duomenys
Asmens duomenų apsauga
Nuorodos
Paslaugos
Lietuvos etnografiniai regionai
Bendra informacija
Aukštaitija
Dzūkija (Dainava)
Mažoji Lietuva
Suvalkija (Sūduva)
Žemaitija
Svarbu
Įdomiausi etnorenginiai Lietuvoje
Etnokultūrinės kaimo turizmo sodybos
Etninė kultūra mokykloje
Etnografinių regionų vėliavų ir herbų naudojimo tvarkos
Lietuvos mokinių etninės kultūros olimpiada
Tautinio drabužio ekspertai ir gamintojai
Etnokultūrinės vasaros stovyklos
Klausimai - atsakymai
Klauskite
Etninė kultūra mokykloje
Pradinis ugdymas
Etninės kultūros ugdymo metodinės rekomendacijos pradinio ugdymo pedagogams
Įvadas
I. Bendrosios nuostatos
II. Rekomenduojami etnokultūrinio ugdymo siekiniai ir turinio gairės įgyvendinant ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas
III. Etninės kultūros ugdymo pradinėse klasėse gerosios praktikos pavyzdžiai
3.1. Integruotos pamokos „Linelį roviau, gražiai dainavau“ aprašymas
3.2. Pamokos „Verbų sekmadienio papročiai“ aprašymas
3.3. Pamokos „Velykų šventės papročiai“ aprašymas
3.4. Pamokos „Skambantis pasaulis. Garsų pamėgdžiojimai“ aprašymas
3.5. Vaidinimo „Pamotė ir podukra“ aprašymas
3.6. Renginio „Kaip piemenėliai ganydavo“ aprašymas
3.7. Renginio „Kas apie senovės dievus ir deives kalbama sakmėse ir padavimuose?“ aprašymas
3.8. Renginio „Duonelės kelias“ aprašymas
3.9. Renginio „Ir pelėdos vaikai gražūs“ aprašymas
IV. Rekomenduojamų dokumentų, metodinių priemonių, literatūros, šaltinių ir naudingų nuorodų sąrašas
X